ROXEMA oferă clienţilor săi un serviciu de returnare a produselor conform politicilor interne ale companiei şi legislaţiilor în vigoare. Marfa se returnează în magazinele ROXEMA, respectându-se regulile de mai jos. 

Clientul trebuie sa aibă factura în original sau bonul fiscal pe baza căreia a achiziţionat marfa, precum şi certificatul de garanţie şi/sau autenticitate.
Produsele returnate trebuie sa îndeplinească următoarele condiţii:  

- Produsele trebuie să fie în ambalajul original
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare sau degradare
- Ambalajul produselor trebuie să fie în stare buna
- Produsele să nu prezinte defecţiuni, urme de lovire sau deteriorare
- Produsele să nu fi prezentat modificări
- Produsele nu depăşesc termenul de 30 de zile de la data achiziţiei
- Produsele sunt în termenul de valabilitate (nu expiră în mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate); - Produsele sunt la unitatea de ambalare (pachet, rolă, cutie, sac, etc).

Când nu se acceptă returul marfii?

- În cazul în care marfa prezintă semne vizibile de utilizare
- Eticheta ambalajului este deteriorată sau lipseşte
- Produsele nu se afla în ambalajul original
- În situatia în care s-a încheiat un contract între ROXEMA S.R.L. şi client în care se menţionează explicit acest lucru
- În cazul în care clientul returnează produsele achitate iniţial cu tichete cadou contravaloarea lor nu se restituie în numerar, clientul având astfel posibilitatea să-şi achiziţioneze alte produse

Pentru alte informaţii legate de returnarea produselor puteţi  apela cu încredere unul dintre numerele noastre de telefon sau ne puteţi trimite un mesaj folosind formularul de contact.