Returnare produse

ROXEMA oferă clienţilor săi un serviciu de returnare a produselor conform politicilor interne ale companiei şi legislaţiilor în vigoare. Marfa se returnează în magazinele ROXEMA, respectându-se regulile de mai jos. 

Clientul trebuie sa aibă factura în original sau bonul fiscal pe baza căreia a achiziţionat marfa, precum şi certificatul de garanţie şi/sau autenticitate.
Produsele returnate trebuie sa îndeplinească următoarele condiţii:  

- Produsele trebuie să fie în ambalajul original
- Produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare sau degradare
- Ambalajul produselor trebuie să fie în stare buna
- Produsele să nu prezinte defecţiuni, urme de lovire sau deteriorare
- Produsele să nu fi prezentat modificări
- Produsele nu depăşesc termenul de 30 de zile de la data achiziţiei
- Produsele sunt în termenul de valabilitate (nu expiră în mai putin de 10% din totalul zilelor cuprinse în perioada de valabilitate); - Produsele sunt la unitatea de ambalare (pachet, rolă, cutie, sac, etc).

Când nu se acceptă returul marfii?

- În cazul în care marfa prezintă semne vizibile de utilizare
- Eticheta ambalajului este deteriorată sau lipseşte
- Produsele nu se afla în ambalajul original
- În situatia în care s-a încheiat un contract între ROXEMA S.R.L. şi client în care se menţionează explicit acest lucru
- În cazul în care clientul returnează produsele achitate iniţial cu tichete cadou contravaloarea lor nu se restituie în numerar, clientul având astfel posibilitatea să-şi achiziţioneze alte produse

Pentru alte informaţii legate de returnarea produselor puteţi  apela cu încredere unul dintre numerele noastre de telefon sau ne puteţi trimite un mesaj folosind formularul de contact.

This template supports the sidebar's widgets. Add one or use Full Width layout.